طرح توليد ماشين شخم زنی باغات انگور و دستگاه بذرگير صيفي جات

دسته بندي : کارآفرینی » صنعتی
کلیات طرح:
هدف از انجام طرح: مکانيزه کردن بخش شخم زني باغات انگور و بذرگيري صيفي جاتي نظير هندوانه و اشتغال زايي است. دليل انتخاب طرح اختراعي و جديد بودن طرح و توليد انبوه (حل بخشي از مشکل کشاورزان, درآمد زايي طرح و اشتغال) و توجه به بخش کشاورزي در برنامه چهارم.
نحوه انجام کار: با ايجاد يک کارگاه و خريد لوازم اوليه و راه اندازي خط توليد, نمونه هايي از دستگاه ها را ساخته و سپس با تبليغات و آموزش نحوه کارآيي و روش استفاده را براي کشاورزان مشخص مي نمائيم و بعد از ايجاد دفاتر فروش در استان ها با به نمايش گذاشتن چند نمونه در دفاتر قبول سفارش کرده و با کشاورز قرارداد بسته و پس از يکماه دستگاه را در کارگاه توليد کرده و به خريدار واگذار مي نمائيم.
بازارهاي هدف: بازارهاي هدف مناطقي هستند که در آن مناطق اين دستگاه ها مورد استفاده قرار مي گيرند مانند استان قزوين با 35 هزار هکتار باغ انگوز يا استان آذربايجان شرقي و غربي و قم که بايد اين مناطق در سراسر کشور شناسايي گردد.
نحوه فروش و بازاريابي: با شناسايي مناطق مورد نياز و ايجاد دفاتر فروش در استان ها با به نمايش گذاشتن چند نمونه در دفاتر, قبول سفارش کرد و با کشاورز قرارداد بسته و پس از يک ماه دستگاه را در کارگاه توليد کرده و به خريدار واگذار مي نمائيم.
نوع محصول يا خدمات توليدي: نوع محصول ماشين شخم زني باغات انگور (؟؟؟) و دستگاه بذرگير صيفي جات مي باشد که خدمت مربوط به تعمير و نگهداري نيز به متقاضيان ارائه مي گردد.
نوآوري طرح: اين طرح ها هر دو جديد و ابتکاري بوده و شخم زني و بذرگيري را از حالت سنتي يعني نيروي انساني خارج کرده و نيمه مکانيزه مي نمايد.
دسته بندی: کارآفرینی » صنعتی

تعداد مشاهده: 5025 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.doc

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 10

حجم فایل:155 کیلوبایت

 قیمت: 35,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب جهت اجرای طرح کارآفرینی و ارائه دانشجویی

  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب فایل word و قابل ویرایش