ترجمه فارسی Palm biomass strategic resource managment e A competitive game analysis

دسته بندي : کتاب » گوناگون

لینک دانلود رایگان مقاله انگلیسی
:http://s9.picofile.com/file/8278514468/60febff1_f2a5_4830_9c0f_f2d1ae4e7de4.pdf.htm

 مدیریت منابع راهبردی زیست توده درخت خرما(پالم)

چکیده:

زیست توده های درخت خرما فراوان هستند اما این منابع همیشه به طور کامل مورد استفاده قرار نمی گیرند. زیست توده های درخت خرما فراوانند: با این حال، مورد استفاده قرار دادن آن ها نسبت به توانایی آن ها دور از دسترس است. از دیدگاه فعالان صنعت زیست توده و بویژه صنعت انرژی زیستی، عمدتاً سه عامل مؤثر بر تصمیم گیری تجاری آن ها وجود دارد: 1- منابع کیفی ثابت و ایده آل. 2- بهره وری فرآیند. 3- قیمت و تقاضای بازار.

ملاحضات راهبردی که به این عوامل واکنش می دهند، مبتنی بر رقابت دیگر فعالان، عملکرد کاشتن، عملکرد(بازده) دستگاه، ماده لجستیک، سیاست گذاری دولت و شرایط جوی می باشند. به منظور مدلسازی موقعیت واقعی بویژه ناحیه کاشت درخت خرما، روش نظریه بازی در آنالیز و شناسایی بهترین راهبرد برای مالکان صنعت زیست توده پذیرفته شده است. با توجه به اینکه هر عامل مطابق با منفعت شخصی خود برای به حداکثررسانی سود عمل می کند، بنابراین، یک مطالعه بازی غیراشتراکی می باشد. در این مقاله، مطالعه موردی براساس دو فعال صنعت، دو دستگاه روغنکاری و دو مزرعه مدلسازی شده است. راهبرد انتخاب شده بوسیله عامل صرفنظر از تصمیم گیری اتخاذ شده توسط مخالفان منجر به بدست آوردن مطلوب ترین و مثبت ترین نتیجه خواهد شد. به عبارت دیگر، بواسطه آنالیز این فرایند و با استفاده از روش نظریه بازی، یک راهبرد غیراشتراکی بهینه را می توان به دست آورد. برای آثار تحقیقاتی بعدی، می تواند در چارچوب حمایت تصمیم گیری برای گروه مدیریت صنعتی مورد استفاده قرار گیرد.

1 مقدمه

صنعت روغن پالم مبنای اقتصادی مهمی برای کشورهای نواحی استوایی یا گرمسیری مانند اندونزی، مالزی، تایلند و غیره است. در سراسر جهان تولید روغن خام پالم از سال 2014 تا 2015 به طور پیوسته افزایش یافته است(جدول1). در مالزی، اخیراً چهارمین صنعت اقتصادی ملی می باشد که حدود 8 درصد سرانه GNI کشور و 5 درصد GDP مالزی را شامل می شود. در ماه دسامبر سال 2014، 39/5 میلیون هکتار از نواحی کشت شده درخت پالم در مالزی حدود سه چهارم زمین های کشاورزی این کشور را شامل شد که 14 درصد کل مساحت های کشاورزی این کشور می باشد. کل مساحت زیر کشت در سال 2014 حدود 67/19 میلیون تن روغن خام پالم تولید شد که 39 درصد تولید روغن پالم جهان در نظر گرفته شد. وجود چنین بخش عظیمی از کشاورزی در مالزی، صنعت روغن پالم را به طور همزمان منجر به تولید مقادیر زیادی ضایعات زیست توده پالم شد، که تقریباً 85 درصد زیست توده را در این کشور داده است و با داشتن میانگین 53 میلیون تن در سال تا 100 میلیون تن تا سال 2020 افزایش
دسته بندی: کتاب » گوناگون

تعداد مشاهده: 2949 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: وورد و پی دی اف

تعداد صفحات: 22

حجم فایل:633 کیلوبایت

 قیمت: 20,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:

    ابتدا فایل انگلیسی مقاله را از لینک زیر دانلود کنید سپس نسبت به خرید اقدام نمایید

    لینک دانلود رایگان مقاله انگلیسی:

    http://s9.picofile.com/file/8278514468/60febff1_f2a5_4830_9c0f_f2d1ae4e7de4.pdf.html