اسرار پنهان پول و ثروت(جلد 1)

دسته بندي : کتاب » روانشناسی و روانپزشکی

دوست عزیز و گرامی سلام ،

امیدوارم که حالت خوب باشه و تمام لحظات زندگیت پر از موفقیت و شادکامی باشه .

ورود تو دوست خوبم رو به اولین فایل از سری فایل های 10 گانه اسرار پنهان پول و ثروت خوشامد می گم .

من صادق محمدزاده هستم و می خوام در این کتاب الکترونیکی رایگان تو رو با مطالبی آشنا کنم که امیدوارم که به درد تو بخوره و بتونه در جهت پیشرفت و موفقیت و ثروتمندی تو سهمی داشته باشه !

در این کتاب قصد دارم تو رو با نکاتی آشنا کنم که خودم هم ازش نتیجه گرفتم و می دونم برای تو هم چنین اتفاقی می افته البته اگه خودت بخوای و اقدام کنی ؟ !

شاید عنوان این کتاب برای تو هم سوال برانگیز و هم متعجب کننده باشه به همین منظور و در این راستا مطالبی که آوردم و در ادامه اون ها رو مطالعه خواهی کرد ، خودم در طی چند سال تحقیق و بررسی و مطالعه بهش رسیدم . البته ادعا نمی کنم که این مطالب وحی منزل هستن و کاملاً درست و خوب هستن اما وقتی که خودت اون ها رو مطالعه می کنی ، به این گفته من پی خواهی برد که این مطالب رو شاید برای اولین باره که می خونی و مطالعه می کنی .

البته این اولین محصول از فایل های 10 گانه (اسرار پنهان پول و ثروت) هستش و سعی خواهم کرد که در محصولات و فایل های بعدی مطالب به مراتب بهتر و با کیفیت تری رو برای تو دوست خوبم ارائه کنم . چون می دونم تو دوست عزیز و گرامی لایق یادگیری مسائل و آموزش های ارزشمند و پر محتوا هستی و می خوام بهت تبریک بگم ........

می دونی چرا ؟ !

چون تو انسان آگاه و فهمیده ای هستی و برای خودت و زندگیت ارزش قائل هستی چون که این کتاب رو دانلود کردی و قصد داری اون رو مطالعه کنی و کیفیت زندگیت رو بهبود ببخشی .........

و چه چیزی از این بالاتر و بهتر .................

البته آرزو می کنم این کتاب واقعاً به درد تو بخوره و من برادر کوچک تو بتونم سهمی در افزایش کیفیت زندگی تو داشته باشم .

با آرزوی بهترین ها برای بهترین انسان ها

دوستدار همیشگی شما

صادق محمدزاده



دسته بندی: کتاب » روانشناسی و روانپزشکی

تعداد مشاهده: 2563 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pdf

فرمت فایل اصلی: pdf

تعداد صفحات: 78

حجم فایل:888 کیلوبایت

 قیمت: 60,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل