چگونگی تقسیم فرصت یادگیری در کلاسهای چند پایه مقطع ابتدایی

دسته بندي : علوم انسانی » روانشناسی و علوم تربیتی
چکیده:
يکي از شرايط ويژه که در آن معلمان به مقتضاي شرايط مي بايست کار ياددهي – يادگيري  را به پيش ببرند ، وجود مدارس کوچک با کلاسهاي چند پايه است . در اين مدارس تعداد دانش آموزان کم بوده و اين مدارس در نقاط دور افتاده تشکيل مي شوند . تنوع پايه هاي تحصيلي ، کوچک بودن محيط کلاس ، نبود مواد آموزشي و تجهيزات آموزشي و پرورشي از جمله مشکلات و شرايطي است که در اين گونه محيط هاي آموزشي حکم فرماست و با وجود اين شرايط انتظار مي رود که پيشرفت تحصيلي دانش آموزان و عملکرد آموزشي معلم و فرايند يادگيري در اين مدارس همانند ساير مدارس به پيش برود .


فهرست مطالب:
چکیده    
واژگان کلیدی :   
مقدمه   
توصیف اولیه و بیان مساله   
گردآوری شواهد 1 :    
تعاریف و مفاهیم:    
فرصت:فُرصة. نوبت . (اقرب الموارد). موقع. مجال  (لغت نامه دهخدا)    
تعریف یادگیری    
عوامل مؤثر بر یادگیری    
نقش معلم درایجاد تحول درکلاس :    
ضرورت تحول درروشهای تدریس    
اهداف تحول درروشهای تدریس    
رروش وچگونگی تحول درروشهای تدریس    
مدلها وروشهای تحول درروشهای تدریس    
ابزارهای اطلاعاتی:    
بیشینه تحقیق    
تجزیه و تحلیل:    
ارائه راه حل های موقت:    
گردآوری شواهد ۲    
پیشنهادات    
منابع ومأخذ    


دسته بندی: علوم انسانی » روانشناسی و علوم تربیتی

تعداد مشاهده: 2552 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.doc

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 30

حجم فایل:152 کیلوبایت

 قیمت: 35,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    پروژه اقدام پژوهی چگونگی تقسیم فرصت یادگیری در کلاسهای چند پایه مقطع ابتدایی شامل 30 صفحه در قالب فایل word و قابل ویرایش می باشد


  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب فایل word و قابل ویرایش