چگونه توانستم با طرح سوالات جذاب و کاربردی در ز دانش آموزانم موثر باشم

دسته بندي : علوم انسانی » روانشناسی و علوم تربیتی
چکیده:
رضایت خاطری که از انجام یک کار نیک به انسان دست می دهد، به خصوص وقتی که آن کار برای خدا و رضای او صورت می گیرد، بالاترین اجر و پاداش معنوی است. معلم نیز آنگاه به پاداش خود می رسد که نتیجه کار خود را مطلوب و مناسب یابد و این مهم میسر نمی شود مگر آنکه روی یافته های خود با اطمینان کافی در باره شاگردانش قضاوت کند.در گذشته این تصور وجود داشت که هرگاه فردی در یک موضوع دانش وتخصص لازم را دارا باشد می تواند آموزش آن را موضوع را نیز بر عهده بگیرد.امروزه داشتن دانش وتخصص در یک موضوع برای اشتغال در شغل خطیر معلمی در آن زمینه اگرچه شرط لازم به شمار می رود اما کافی نیست. کسی که به کار آموزش و پرورش اشتغال می ورزد علاوه بر دانش و تخصص در موضوع مورد تدریس می باید به دانش و مهارت عملی در اصول و روش های تعلیم و تربیت نیز مجهز باشد.

فهرست مطالب:
چکیده    
مقدمه   
تعریف برخی از واژه ها و مفاهیم   
پیشینه تحقیق   
یافته های علمی   
اصول ارزشیابی   
الف) سطوح مختلف هدف‌هاي آموزشي در حيطه  شناختي   
ج- سطوح يادگيري در حیطه روانی و حرکتی ( مهارتی )   
گرد آوری اطلاعات شواهد(1)   
مصاحبه:   
آزمون    
تجزیه و تحلیل اطلاعات   
نتایج و عواقب   
طرح ریزی امتحان   
ارائه راه حل   
اجرای راه حل   
گرد آوری اطلاعات شواهد(2)   
تفسیر فرم نظر خواهی دانش آموزان   
مزایای طرح   
پیشنهادات :   
فهرست منابع   


دسته بندی: علوم انسانی » روانشناسی و علوم تربیتی

تعداد مشاهده: 2627 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.doc

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 26

حجم فایل:142 کیلوبایت

 قیمت: 35,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    پروژه اقدام پژوهی چگونه توانستم  با طرح سوالات جذاب و کاربردی در افزایش سطح یادگیری دانش آموزانم موثر باشم شامل 26 صفحه در قالب فایل word و قابل ویرایش می باشد


  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب فایل word و قابل ویرایش