تحقیق درمورد فرهنگ سازمانی و ابعاد آن

دسته بندي : علوم انسانی » مدیریت
مقدمه:
مزایاي ناشی از کیفیت خدمات، خود عامل دیگري است که سازمانها را به ارایه خدمات با کیفیت ترغیب می کند. یکی از اثرات مستقیم ارایه خدمات با کیفیت، افزایش توانایی سازمان جهت ارایه خدمات به صورتی کارا به مشتریان می باشد، چرا که سازمان ها دریافته اند که مشتریان شان چه خواسته¬ها و نیازهایی دارند، لذا از خدمات غیرضروري کاسته و یا آنها را حذف می نمایند. با افزایش کارایی و اثربخشی در ارایه خدمات، سودآوري سازمان افزایش خواهد یافت. همچنین ارایه خدمات بهتر به مشتریان باعث تکرار خرید و گسترش تبلیغات دهان به دهان مثبت می گردد


فهرست مطالب:
فرهنگ سازمانی                            
فرهنگ و ویژگی های آن                  
عناصر اساسي فرهنگ                      
مفهوم فرهنگ سازماني                     
ابعاد فرهنگ سازمانی                      
انواع فرهنگ سازمانی بر اساس مدل والاچ                  
منابع فارسي                       
منابع لاتین

دسته بندی: علوم انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 2110 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.docx

فرمت فایل اصلی: docx

تعداد صفحات: 25

حجم فایل:350 کیلوبایت

 قیمت: 30,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل در قالب word و قابل ویرایش